نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کمی بیشتر باید صبر کنیم

کمی بیشتر باید صبر کنیم

تا این لحظه انتقال هیگواین با 90 میلیون یورو از ناپولی به یوونتوس دومین انتقال گران قیمت این فصل بوده و می توان آن را پرحاشیه ترین انتقال نیز در نظر گرفت. حواشی این انتقال قبل از ثبت رسمی آن شروع شد، جایی که دی لورنتیس بارها مخالفت قاطع خود را با این انتقال ابراز کرد. بعد از اتمام انتقال نیز، حواشی زیاد تر شد، از توهین ها و انتقادهای تند هواداران ناپولی، تا انتقادات برخی از هواداران یوونتوس نسبت به مبلغ پرداخت شده. تمامی این حواشی به داستان چاقی این بازیکن ختم شد و پس از بازی با اسپانیول، و حضور 90 دقیقه ای اما بی تأثیر هیگواین در زمین به اوج خود رسید و او را در سایه ی دیبالا قرار داد، بازیکنی که تنها در حضور 45 دقیقه ای یک پاس گل داد و در نهایت یک گل نیز به ثمر رساند.

 

قطعا این حواشی تا زمانی که موتور گل زنی هیگواین روشن نشود ادامه خواهد یافت؛ اما طبق گزارش توتواسپورت، برای دیدن همان مهاجم قاتلی که در ناپولی خوش می درخشید باید کمی صبر کنیم!

 

به احتمال فراوان الگری در بازی با فیورنتینا از زوج دیبالا ― مانژوکیچ استفاده خواهد کرد و هیگواین فصل را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

 

چه موافق این انتقال بوده ایم چه مخالف، اتفاقی است که افتاده و اکنون باید امیدوار باشیم که در انتهای فصل رقبا افاضه نفرمایند:

 

پول بادآورده را باد می برد!

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: